Vanuit een nieuwe hypermoderne bedrijfsruimte in Aalsmeer exporteert Hilverda De Boer snijbloemen naar 50 landen in Europa, Noord-Amerika, Azië en het Midden-Oosten. Zo’n 250 medewerkers, waarvan 25 productgerichte inkopers en 30 landgerichte verkopers, zorgen er dagelijks voor dat klanten worden voorzien van een breed assortiment verse producten. Om de verkoop in de Verenigde Staten en Japan te ondersteunen zijn in die landen verkoopkantoren gevestigd.
Hilverda de Boer kiest voor JJ:GC
Gezien het aantal klanten dat JJ:GC heeft binnen de bloemensector zijn wij dit jaar ook benaderd door Hilverda de Boer. Hilverda de Boer is één van de grotere bloemenexporteurs van Nederland. Met zo'n 250 medewerkers zorgen zij er dagelijks voor dat klanten worden voorzien van een breed assortiment verse producten. Om de verkoop in de Verenigde Staten en Japan te ondersteunen zijn in die landen verkoopkantoren gevestigd.

Ons is gevraagd te kijken naar de huidige communicatie-middelen en deze te re-stylen.
Het ging hier in de eerste instantie om interne communicatie zoals nieuwsbrieven en leaflets, maar ook de externe communicatie middelen zoals de website, advertenties, folders, mappen etc.

Na een korte periode van het uitwerken van diverse concepten heeft Hilverda de Boer haar keuze gemaakt, en het resultaat mag er wezen!
De eerste exemplaren gaan volgende week de drukpers op en de nieuwe advertenties staan volgende week in de kranten.
Recent werk
DHL Selektvracht
Riverdale
ARRIVA
BCC Electronics